jamBANN

By Unknown
hehehe
dengar lah cerita saya
errr
maksud saya baca lah cite saya
saya sebenarnye bukan la ade idea sgt
tp disebabkan jamban ni agak kekeringan sari dua ni
terpaksa la sy mengeluar kan "taik"
supaya dapat dipastikan blog ini masih dlm keadaan yg baek..
nampaknye begitu la.. agak baek.
ye la.. jamban kalau tak di gunakan
lama2 akan rosak juga..
mana muleh sy biarkan jamban ini tidak terurus
sedangkan saya yg mendirikan jamban ini
walaupon jamban ini tidak la cantik seperti jamban di hotel2 8 bintang..
tapi ianya amat bermakna bagi saya
mgkin juga bermakna untuk ahli2 lain..
bukan lah niat sy membebel disini.
membuatkan anda sume tidak tenang untuk mengeluar kan "taik"
tp tanpa ayat2 sy yg sungguh berpuitis ini
pasti anda sume akan mengalami sembelit
dan mungkin juga buasir.. (smbil jeling din)
sy tak tau ape tujuan sy menconteng dinding jamban ini
tapi bile sy conteng2 disini..
dapat sy rs kan kepuasan
auw auw auw ah ah
puasnye... (jeling mia)
mia.. bile nk conteng dinding jamban ni..
walaupon skype ko di block wat sementara ini..
ko tetap bendahari blog ini..
ekeke
***
 

0 comments so far.

Something to say?