Geng Jamban Yang Aku Jumpa...

By akusape!
Demikian adalah watak geng jamban yang aku jumpa....aku rase macam dah lame jumpa...tapi hakikat baru first time jumpa...


beldi - seorang yang baik..bermuka mulia..sangat sopan budaknya..kepada suma yang masih single...beldi adalah lelaki yang aku syorkan (tak gitu shrill...)

zidax_hensem - seorang yang aku rase amat serius..sbb muka dier serius dan die tak byk ckp...tetapi mempunyai bahan letupan yang amat dasyat...

kerepek - Dari raut wajah nampak macam garang tetapi berpewatakan periang..gile-gile..kool senang berkawan..

shrill - perghhh....aku rase macam dah lame kenal ngan puake ni...muka cekodok ni mmg sesuai buat kawan borak..borak tak berenti mengalahkan pontianak harum sundal malam..citer suma macam puake...saper yang dengar mesti puake...shrill gua takmo kawan ngan lu...(shrill buleh bercakap 13 jam tanpa henti kecuali waktu solat)

summer - periang...suka senyum...mempunyai rambut macam iklan sunsilk..

Mk - aku tgk mk cam garang...aku blom borak ngan beliau secara serius..tapi beliau asik gelak je...ape yang dier gelak aku pon tak tau.(tq belanja aiskrim)

juice - assistant ambik gambar utk kamera aku(tq juice aku malas ambik gambo..tapi suka begambo)juice ni pon suka gelak je..juice ni orang suh ambik gambar orang..dier gi ambik gambo nyamuk.

kiena - tq kiena sbb buat air teh mase kita orang dtg kencing kat umah ko..cadang nk kencing je...tak sangka sampai ader minom2..dax ngan kepek leh plak layan citer labu-labi...kiena pon suka gelak...aku pon tak tau nape..

ledi - memula aku tgk dia ni baik..bagus...tapi biler time begambo...aku tgk ledi dah berubah...menjadi seorang gadis yang pertama kali baru kuar rumah..(ledi..video yang rekod tu ko jgn lupa tau..)



Itulah kisah budak-budak geng jamban yang saya jumpa dan perangai mereka...jumpa lagi di lain mase...korang suma best...wa tak sangsi ke"best"san korang suma....
 

1 comment so far.

  1. Summer July 28, 2008 at 3:50 PM
    errr din, nape perenggan aku paling sikit dan pendek??

Something to say?