By mizu_sama



kehadapan rakan-rakan saya

saya di sini menulih bukan kerana nama,bkn kerana wang,bkn kerana kirana..wahahahahaha

telebih lebih dahulu saya nk mintak maap pada rakan yang hadir andai tingkah laku saya,petuturan saya,gelagat saya,perangai saya,dan apa2 jua yang saya lakukan telah menguris hati rakan-rakan.sesungguh nya saya tidak penah berniat melakukan pekara-pekara sedimikian rupa.saya juga ingin minta dihalalkan makan minum saya,jutaan terima kasih kepada mereka yang dengan sudi nya bersedekah pada hari itu.

sesunguhnya gath ini memberi seribu makna buat saya. gath kali ini amat lain.keakraban antara kami amat ketara.tiada istilah segan2,silu2,malu2...semuanya sporting moting. gath ini saya anggap berjaya kerana kesemua kami boleh mengeluarkan suara emas masing2.dan pastinya gath ini juga mempunyai tujuan yang murni,merapatkan lagi keakrabkan antara kami.

sejujurnya,saya x npak sebarang kecacatan pada gath kali ini,yang cacat nyer satu je.kekurangan TANGGUNJAWAP geng jamban lain utk turut hadir.tapi tuhan maha kuasa,kita merancang,DIA yang tentukan.segala excuse korang kami terima ngan hati tebuka.percayalah,tujuan gath bukan lah untuk menghina,menjatuhkan,mengherdik,mengkeji,membiba seseorang itu. tujuan gath nie sgt murni...merapatkn lagi keintiman antara kita..serius cakap,saya sikit pun x terasa hati time gath,terasa happy ada la...tapi kalo ada perbuatan saya yg buat hati teguris,saya mintak maap sekali lagik.

Alhamdulillah,gath ini membuatkan kami semua semakin ghairah nk berjumpa,padahnya pada 16 august,insyallah,kami akan sekali lagi berjumpa sambil berbakar(BBQ) sambil menyambut ulang tahun ahli geng jamban.tak saba plak nk menanti tarikh berkenaan.hmmm....

di akhir kalam,saya beharap tiada lah dendam,keciwa,sakit hati antara kita.saya beharap kawan2 semua dapat memahami segala alasan,cerita dongeng,cerita betul yang di beri oleh kawan2 yang x dapat hadir.cuma saya beharap,perjumpaan yg sedang di rancang pada bulan hadapan menjadi kenyataan dan dapat membuka hati kawan2 yang lain turut serta. dan lagi best kalo aktiviti berjumpa ngan kawan2 nie boleh di buat sebulan sekali...rindulah sama korang...wahahahaha

sekian,best kan baca post panjang-panjangggggggggggg.....korang balas laa ngan post yang panjang-panjangggggggggggggggggg jugak...best saya mau baca nanti.x mo post pun,komen la...wahahahahaha

yg penat menaip,

beldi

p/s: saja guna bahasa yg agak skema...x best langsung rasa...wakakakak.....surat resmi beb...hehehhehe
 

1 comment so far.

  1. Summer July 29, 2008 at 2:39 PM
    bestnye jadi pemgomen yg 1st.....wahhhahaha

Something to say?