Laz Day Aku..

By JuiCe
test..test..test...
em....kepada kawan2 yg mengenali diriku..disini..ingin aku membuat satu announcement atau lebih dikenali sebagai pengumuman..bahwasanya aku...ari ni..laz day bersama korang...sbb lepas ni...aku kene ditukarkan keje ke darul takaful, kl...kat stu aku mngkin bz yg teramat..n mgkin jgak...skype di block oleh org2 yg dengki dgan keseronokan yg aku alami bile berceting ngn korang....(din tolong bunuh org yg block skype tuh)....kat cni jgak aku nk amik kesempatan untuk meraba kiena n ledi...eh..silap2..bkn ni yg dimaksudkan....hehe
aku ingin mengambil kesempatan untuk mintak maaf kt korang2 if selama ni aku ade wat salah paper ngn korang..ade mse aku online, kite beramas mesra ok.....tq untuk korang jgak..sob...sob...(xtahan sebak)...k..chow...

Salam Sayang,

Juice 3105..
 

0 comments so far.

Something to say?