Penambahan Tentatif Keina...

By akusape!
Penambahan Tentatif Kiena

2.00 - 2.30 ptg - sesi pendaftaran(kiena sbg penanda kedatangan)

2.30 - 4.30 selesai daftar - sesi suai kenal pepel dan kontol & sesi carutan,maki hamun bermula sambil tu ade makan2 bende ringan seperti makan angin

untuk sesi makan2 aku akan berusaha untuk mendapatkan buah-buahan
tempatan untuk dijamu selera oleh kita semua...(kalo aku sempat balik
kampung untuk mengambilnya...) dan makanan yg di sponsor oleh kepek.
sesi bg hadiah (kalo ade sesape nk bg hadiah ke cenderahati ke ape2 ke..
time ni anda boleh menghulurkan sumbangan anda... (jgn lupe adiah besday
saya..huhuhuhu)

4:30 - 4.45 ptg - sesi ciom molot antara ahli...

4.45 ptg - malam - aktiviti mengabiskan duit (seperti ayat dax..gi pusat serenti ker pusat Islam ker pusat bandaraya ker pusat mia ker...aku nk tgk batman..jadi aku nk tgk batman gak...tak kira ape jadi...aku nk tgk batman gak..
 

1 comment so far.

  1. Anonymous July 22, 2008 at 3:18 PM
    xtbt sampai malam ke din...

Something to say?