tentatif program utk hari sabtu 26.7.2008

By twistiesgurl
asalamualaikum..
saya sebagai wakil urusetia..(hihi) nk bg tentatif program utk hari sabtu ni yer...harap semua bersetuju dengan cadangan saya ini..

2.00 - 2.30 - sesi pendaftaran
2.30 - selesai - sesi suai kenal & sesi makan2
untuk sesi makan2 aku akan berusaha untuk mendapatkan buah-buahan
tempatan untuk dijamu selera oleh kita semua...(kalo aku sempat balik
kampung untuk mengambilnya...) dan makanan yg di sponsor oleh kepek.
sesi bg hadiah (kalo ade sesape nk bg hadiah ke cenderahati ke ape2 ke..
time ni anda boleh menghulurkan sumbangan anda... (jgn lupe adiah besday
saya..huhuhuhu)

ok kawan2..itu sahaja aktibiti kita utk hari sabtu ni...di harap anda semua paham dan maklum...
bak kate din...tema adalah seksi...huhuhuhu....(din..ko kate nk pakai boxer je kan)

sekian saje laporan dan hasil bentangan saya..
terima kasih..

yang cute,
kiena (twistiesgurl)
 

0 comments so far.

Something to say?