Alasan Untuk Hadir BBQ di Rumah Kina

By Yazid Umar
26 Julai 2008 telah berlalu iaitu berjumpa dengan KerepeK dan pastinya bermacam2 jenis alasan telah diberi kepada orang yang TERsayang semata2 untuk berjumpa dengan KerepeK, almaklum masa itu waktu cuti, hujung minggu pastinya waktu untuk bersama dengan yang TERsayang kan..

Dengar khabar ada lagi berjumpaan pada 16 ke 17hb Ogos ini, kali ini macam tambah2 BEST ada 'bibaQ' kat rumah Kina lagi. Best tu... (aku x dpt join).

Untuk itu pada mereka2 yang tiada idea alasan ini ada aku dengan Din telah fikirkan untuk korang gunakan bagi menjayakan perjalanan korang ke rumah Kina sebagai alasan kepada yang TERsayang...

1. Berjumpa kawan sekolah menengah (catatan: telah Shrill guna masa 1st. geth tu ari - Keputusan BERjaya)
2. Berjumpa kawan sekolah rendah..
3. Berjumpa kawan sekolah tadika..
4. Berjumpa kawan mase tunggu bas dulu mase kat bustop..
5. Berjumpa kawan masa esap rokok dalam tandas..
6. Beli air beteri kat Kuala Lumpur (jenis ini ada jual di KL jer)
7. Mau isi minya kater kat Kuala Lumpur..

dan terakhir..

8. shrill...sulong suh gi kolumpo ambik borang kat kolumpo.. (khas untuk Shrill jer)

Itu antara alasan yang terfikir oleh kami.. Pklah mana yang sesuai digunakan..
Lu pk lah sendiri...
 

3 comments so far.

  1. b u n g a August 14, 2008 at 5:18 PM
    hurm...
    bbq? umah kak kiena??
  2. twistiesgurl August 15, 2008 at 11:16 AM
    bunga dtg ler...bayo RM30 hehehehe...
  3. Anonymous August 15, 2008 at 12:08 PM
    boleh tahan ar ko punyer sindiran ni kerepek
    menusuk jantung
    cayalah kawan

Something to say?