MiMPi SeoRaNG aKu...

By LaDY
SEMALAM...
Date : 05/09/2008
Time : kurang kepastian


Pergghhh....gilakkkk...
korang mesti xpercaya ngan ape yg akan aku stori kat cnih...
mmg gilakkk... (korg baca tau...xnk baca aku sebat tengkuk korg t..)


smlm aku mimpi DIN mati kene sembelih ngan mesin tebang pokok tau x..!!!!


okey2..cite die camnih...

aku tgh jalan2...kuar lepak-lepaking ngan membe2 aku..ramai la juga..tp aku xingat sape yg ade...yg pasti aku nmpk KIENA

pastu ntah cane ntah..aku rasa sbb mulut lazer aku nih..aku telah buat KIENA kecik ati maka KIENA mengambil langkah drastik dengan merajukkn dirinye...yg lg tambah aku bengang..die leh blah camtuh jerk tinggalkn aku..die blah blk umah die lak tuh...tp xpe..oleh kerana aku ni merupakan sahabat yg baik aku trus mengejar KIENA smp ke rumah die..aku pujuk KIENA kaw2...say sori la..maaf la..ape jadah lg la...habs sume bahasa aku guna..akhirnya KIENA punya merajuk ilang tp tetap berkeras hati xnk ikut aku lg...chiessss....

aku pun berlalu pergi mencari tmpt penginapan..penat berlari weih..aku nk tido..hehehehe...dlm aku tgh berjalan2 tuh..aku nmpk ade 1 group bdk2 laki tgh berkumpol...pastu ade sorg tgh bg ceramah...aku lalu blkg group tuh..tetibe mamat yg tgh bg ceramah tu sound....


"awak cari die ke??" (sambil tunjuk satu mamat ala2 indie band)

aku pandang keliling..pastu aku tunjuk diri aku...seraya berkata...

"encik ni ckp ngan saya ke??"

"ye la..xkn aku ckp ngan batu lak.."

"errr encik..sy xkenal org yg encik tunjuk tu..watpe saya cari die..??"

"eh..mamat ni bkn kawan awak ke??nama die DIN"

"hah..!!!" (aku tercengang..)

siyes aku xkenal mamat tu..xde rupe DIN langsung sbb mamat tu rambut die ala2 bob marley sket..tebiat ke hape DIN wat rambut camtuh..lg pon mamat tu cute gilerrrrr ngan rambut camtuh...walaupon DIN kacak SIALL..!! (sori to say DIN) hehehehe

aku pon trus blah..malas layan...aku pikir tu taktik nk ngurat aku tp xjadik tu..
(waahahaa mesti korg kate aku pasan ek...pedulik hape aku...)

sambung blk....

tgh aku jalan tuh...aku rs ade org ikut aku... aku toleh mmg sah ade org ikut..2 org lak tuh...sorg pon aku xkenal...yg pasti bkn mamat dr group tepi jalan td...aku pon ape lagik...larrriiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkk.... dorg pon ikut larikkkkkkkkkkk juga...ingat ni olimpik ke weihh..??dah la aku lari blk umah KIENA xilang lg penatnyer..ni kene lari lg.....perghhhh

aku nmpk satu umah..aku masuk n nyuruk lam bilik...mamat tu dpt ikut...
aku wat2 tido jerk...aku dgr dorg bisik2....aku buka mata...
1 mamat tu duk ngadap muke aku smbl tersengih...(mamat cute td la...)
aku pon sengih blk kat die...tibe2 dtg lg sorg sergah aku...dgn lantang die bersuara.....

"ko akan mati..." die kate smbl ketawa jahat

"apsal lak??" aku tny

"eh suketi aku la..aku nk ko mati..." waaakakakaka...

aku dah takut nih...mamat cute td ilang trus..chiess xguna tul...
pastu JENG....JENG...JENG....

DIN dtg menyelamatkn aku..dgn gerudi di tgn nyer...DIN trus menggerudi dada org tu tepat ke arah jantung..maka org tu pon mati...DIN dgn gaya hero, tiup gerudi tuh..pastu gelak...aku rs sgt gembire krn DIN telah menyelamatkn aku...yeee yeee aku bersorak....

tibe2...ade satu manusia mana ntah, leh plak muncul dr blkg DIN...
trus sembelih DIN ngan mesin tebang pokok tu weihh...!!!

gilaakkkkk....maka DIN pon mati....

owhhhh tidak......myDIN...!!!!
no no no...it can't be....
aku menjerit2 nama DIN tp xnangis sbb aku takut gilerrrr....

aku dgn berani nyer amik gerudi tu... dgn niat nk bunuh blk mamat yg jahat nk maut tuh....

"Bangun..xkeje ke hari nih..??" mak aku panggil

alaaaa potong stim tul la...aku baru nk balas dendam utk DIN...

okeh abeh dah mimpi aku tuh. so...amacam geng mimpi aku tuh??? tragis x..??



p/s : sori la pada geng2 yg lain...korg masih blum dpt aku masukkn lg lam mimpi aku laa..maybe next time ea....hehehehhehehe
 

3 comments so far.

  1. eleen September 6, 2008 at 8:54 PM
    hahahhahaha
    gilakk nyer mimpi ledi..
    nseb baik mimpi din kne sembelih..
    nseb bkn aku..
    mueekekekeke (gelak din) ;P
  2. twistiesgurl September 9, 2008 at 9:55 AM
    tragis nyer...
    ko tau ledi...yg jadi tragis tu sbb ade name aku... KIENA....ekekeke...
    dasat giler mimpi ko...
    (sambil imegin kepala din kene mesin)
    erk..
  3. Summerteen September 10, 2008 at 3:39 PM
    pnjg gile mmpi ledi ni...msti terlajak sahur ni...pnjg tul...

Something to say?