Salam Hari Raya...lgi 4 Hari nak Abes Raya

By JuiCe
Kwn2 sume...rindunyer aku kt korang2...kt cni aku nk amik kesempatan untuk mintak ampun n maaf even terlambt...tp rsenye mase rye ari tuh dh sms korang kot..meuhehehe..
aku skang curi2 update blog...sbb tetibe je aku bukak blog ari ni xde org blok..mungkin network engineer aku lupe nk blok untuk aku kot ari ni..nk wt cmner,..rezeki aku...hahaha..
rezeki untuk post kt cni le tuh....
jgn maraaa ek...hehe...
tp kan..syg aku xdpt join korang ber skype-skypan...aduyai...ape la nsib...tp aku salu la on gak skype scre haram..kiena bg link tuh...tq kiena...!!
emm...stkt ni sje coretan ari ahad...ahad pon aku keje beb... bak kte org...bangla pon cuti ari ahad oiiii ..tp aku bkn bangla...so aku xcuti...muahahahaha...
k all...muah3....
 

0 comments so far.

Something to say?