Sempat dalam kesempatan

By Yazid Umar
Alhamdulillah dalam kesibukan aku ke sana sini dapat jugak aku luangkan masa untuk berjumpa berkumpul dengan kawan2 aku, biar pun sesingkat masa namun cukup memberi makna. Itu bermakna korang semua memang 'best'.

Malam tu kita orang makan ala mat n minah salleh.. kat 'pelesit 9' Putrajaya. Kina my lap belanja aku ABC... :terbaik


Malam tu, din agak pelik dia kurang bergambar, dia jadi jurugambar sepenuh waktu..

Hasil kesenian din dalam seni foto dan telah membuahkan persoalan dalam bergambar...

Aksi stan lagak ngeri yang pertama kali aku penah lakukan dalam proses bergambar.. Bell betul2 nampak mcm tiang sebatang.. heheheh....

Aku kalau free akan terus berhubung berjumpa korang semua. Pada yang tak dapat jumpa.. nanti kita jumpa lagi.. aku akan call korang kalau aku turun atau ada kerja lagi di KL..
 

2 comments so far.

  1. twistiesgurl October 31, 2008 at 9:45 AM
    kepek...bukan pelesit la... precint....ayoyoyo...
    bestkan malam tu...walaupun aku sorang pepel....tp mmg best la...
    yg xbleh blah amik gambo berdiri cam tiang tu....hehehehe...

    *kepek...send la gambo kt aku sume2
  2. LaDY November 1, 2008 at 11:41 AM
    CHIESSS
    MELEPAK XAJAK AKU...
    NI YG RASA NK KARATE NIH..

Something to say?