Jemputan Dtg Lagikkk....

By LaDY
Kawan-kawan ku sekelian...
aku ade lg 1 jemputan neh...
aku jemput korg sume dtg kenduri kawen pada 15 November 2008
yg bertempat die :-


@ehsan01
Istana Aramaida Singgah Seri (mueekekeke)
No 19 Jalan Indah 3/7
Taman Indah Seksyen 3
75150 Padang Jambu
Melaka Darul Sejarah


:wink:
di kesempatan ini juga aku nk mohon ampun dan maaf kat korg
sbb sudah satu mggu lamanya aku tidak membizikan diri kat jamban
kerana kesebukan yg melanda.
aku harap korg sume paham..
kpd mereka yg mesejnya aku xbalas tu...
cukup taun aku balas nati..hehehehe....
jgn lupe mai dtg umah aku tau...
:snow15:





p/s :
KIENA - memandangkn ko selalu singgah melaka..aku mahu ko hadir.wajib..!!
BEL
- klu blk melaka...singgah lerrrr...
SUMMER - jum la polo p simpang pelangai...hehehehe
DIN - ko polo la sape yg berhajat nk dtg..xpon ko naik bas, aku amik ko kat MC nek BIOS
KEPEK - mak ayah aku tny ko ade sudi nk dtg x..?? huahuahua....
M K - ko nk dtg umah aku kn??ini lah masanya ko tunjuk diri...hohoho
:snow35:



satu lg..klu ade sesape berminat nk ikut aku p rombongan umah sebelah..
di SIMPANG PELANGAI, BENTONG,PAHANG
leh la daftar nama kat aku dgn hantar
'AKU IKUT KO P SIMPANG'
ke 0183870897
jgn risau..subsidi minyak disediakan
hahahahahaa...mueekekeke
:girl_14:

 

4 comments so far.

  1. twistiesgurl November 12, 2008 at 9:53 AM
    p simpang kene booked ehh...
    kalo nak nek mercedes bole ke??
  2. twistiesgurl November 12, 2008 at 10:38 AM
    AKU SEBAGAI JEMPUTAN KE...SEBAGAI PEMBANTU...KALO SEBAGAI JEMPUTAN NK PAKAI KEBAYE KETAT..KALO SEBAGAI PEMBANTU NK PAKAI TRACK SUIT JE..
    EHEHEHE....
  3. Anonymous November 15, 2008 at 3:17 PM
    macam tak wujud skang nih

    NsemMan
  4. LaDY November 20, 2008 at 9:36 AM
    abg daxx..
    hohoho..jgn marah..
    abg daxx masih dlm hati kami
    :kiss :D

Something to say?