lawatan kerepek ke kl

By mizu_sama
pada 27 dan 28 april 2009 yang lalu,kerepek telah meluangkan masa dan wang ringgit untuk membelanjakan kami di sekitar kolumpu dan shah alam. lawatan silaturahin itu berjaya menemukan bel dan din yang sebenarnya berada di jajahan yang sama tetapi tidak pernah berjumpa melainkan ada pangilan utk aktibiti begini. pada 27 april yang lalu,kami telah di belanja oleh kerepek di restoran tupai2 di sebelah istana negara. aktiviti makan sampai lebam adalah pekara yang amat menyeronokan dengan steambot menjadi menu utama. din berjaya menghabiskan '4' mangkuk aiskrim pada hari tersebut.setelah itu,kami bersiar-siar ke subang dengan berpandukan gps kepek yang cangih itu.lewat mlm tersebut,kami telah melepakan diri di kedai mapley di jalan ampang dan dengan secara tidak sengaja terlihat aksi 'live'...rezeki beb..haha.

aktiviti 28 april bermula sekitar jam 8 mlm dengan mengambik din di opis nya yg berlongititud kelana jaya.kemudian mengambil kerepek di subang.setelah berkoling2 ngan kina,beliau menyatakan lokasi beliau."aku ada kat mac d seksen 15 shah alam.mac d nih tepi jalan jer".kepek terus on kan gps nyer dan mendapat jawapan error..kami mula gundah gulana..setelah puas shah alam kami terokai,kami akhir nyer tesadai di jalan yang benar(sebelah masjid shah alam)setelah kedatangan MK,kami merasakan kina telah memberi lokasi yang salah.ternyata,kina mmg tersilap informasi.beliau sebenar nya berada di ss 24..patut la gps kepek pun error...hahahaha

kami kemudian terus ke ss 7 utk mengambik giant kat sana..dan melepakkn diri sambil makan berbagai juadah yang di balanja oleh kerepek(sekali lagi) di ss 24...aktiviti tamat sekitar jam 2 pagi dengan kereta aku temper rise di rumah din.

sekian melaporkn...
 

3 comments so far.

  1. Yazid Umar April 29, 2009 at 5:07 PM
    terima kasih temankan aku diruang masa kosong semasa di KL. kalau tak boring tu.. Bel, Din, Kiana, MK n Giant.. next time aku turun KL.. join lagi k, jangan serik lepak sampai pagi.
  2. LaDY April 30, 2009 at 1:12 PM
    huh..
    mencikkk..
  3. twistiesgurl May 4, 2009 at 10:55 AM
    mane pernah serik beb...
    hahaha...
    anytime...

Something to say?