RINDU

By Unknown
aku rindu ngan jamban yang dulu2...kalau leh nak putar kan masa...dulu ahli ni sume pompuan..aku kina ledi summer jus.. best gile kan.. tp pas jus dah benti keje summer lak bos die xbayar bil (tu le asik dload vc jer) hehehe umah jamban xsemeriah dulu..
sampai la kitorang masuk kan ahli baru... masa tu aku ingat org pertama kitorang ajak din la.. tp din xjuin sangat sebab die tu pemalu.asik kene buli jer..pastu add taipanz.. masa tu baru la din dah kurang kemaluan.tanduk pon dah kuar..sonok tul masa tu.. paling bes masa men game... adehhh walau pon cume lam maya jer.. tp aku rasa cam dorang ni betul2 ade dpn aku.. selalu men binggo.. panz selalu menang ngn kina.. (dorang tu men tipu) satu lagi game yg masuk2 lubang tu.. tah ape mainan die. (psst kina.. pe nama mainan tu?)
bile dah lama kitorang carik ahli baru bagi umah kitorang makin best.. (carik kat blog kepek) kt citu aku mule kenal mia.. aku ngn kina suh dload skype. pastu die pon juin..pastu klu xsilap aku ahli len yg masuk beras ngn tepong.elen pon ade.. pastu ajak widya,beldi,3rd..
makin hari ahli makin ramai....makin meriah.. ade srill kepek zidax evo garaa. tapi seingat aku kepek masa kitorang konprenz kt ym die dah ade.. skg jer baru aktif balik. satu ari kalau tak cet kat umah jambanz memang xlengkap idop ini.. hehehe.. moga persahabatan yang dibina di skype ni berkekalan..tp tanpa blog kepek tiada la ahli jamban.mesti kite saling tak mengenali..tul tak??
 

5 comments so far.

  1. twistiesgurl June 12, 2008 at 11:06 AM
    dazz....aku rindu saat mule2 dulu...
    sedihnyer bile dikenangkan balik...
    (airmate meleleh)
  2. twistiesgurl June 12, 2008 at 11:06 AM
    dazz...game masuk2 lubang tu...parking ehh...
  3. Nsem Man June 12, 2008 at 12:30 PM
    ^^
  4. Summer June 18, 2008 at 3:05 PM
    name game yang masuk 2lubang tu chinese checkers..macam dam kn?(game yang aku selalu jadi juara tertutur2 tu..)
  5. shrill June 19, 2008 at 3:04 PM
    bermakne tol ayat ko tu kina..terase kejantanan aku terkeluar sikit perhghh

Something to say?