Saya BuDak BarU..

By LaDY
eheem..eheemm..
assalamualaikum..
testing testing...1 2 3..
test mike....test test...

test lagik...test lagik...
lalalalalalallaalaa....

saya dengan ini..mengucapkan ribuan terima kasih yg xterhingga saya kepada sume rakan2 seperjuangan...rakan2 xseperjuangan..rakan2 berpejuangan..dan rakan2...


'WOIHH...!!!'... depeekkk...!! <<< (kene lepuk pale)

'aduh..ape luku2 nih??'...DIE nyebut.

'yang ko memekak testing2 tu pehal..??'...KAMU nyebut.

'aku nk try jerk..salah ke aku mencube??'...DIE nyebut.

'mencube tengkorak ko....org suh masuk entri DOL...!!'...KAMU nyebut.

'weih!!nama aku bkn DOL..!!'...DIE nyebut.
 

1 comment so far.

  1. mizu_sama July 13, 2008 at 6:37 PM
    u...u x yah la pegang mike tue lama2....nnt kene paksa nyanyi kang...muakekekeke

Something to say?