Bila Geng Jamban Kuasai Gunung Kinabalu

By Yazid Umar

Baru-baru ini beberapa bebudak Jamban telah berkesempatan mendaki Gunung Kinabalu dan seterusnya mencatat rekod kepantasan mendaki, dah macam biasalah Kepek tetap no.1 katogori man open (hehe.. :golek), Kina no.1 katogori women open dan tahniah untuk Shrill no.1 katogori man veteran (:golek :bergolek) dan tahniah pada yang lain.

Wahh.. seronok aku bertetamukan korang semua...!! jangan serik mau datang lagi!
 

5 comments so far.

  1. mizu_sama March 9, 2009 at 12:47 AM
    haha....dapat no2 tuh...kepek main tipu...naik gunung pakai heli.. :golek :bergolek :bersiul
  2. twistiesgurl March 10, 2009 at 9:45 AM
    nape gambo bel...
    x aci cam ni...
    gambo aku mane...
    kepek....mane leh kitorg serik weii...
    taun depan p lagi...ekekeke...
  3. Anonymous March 10, 2009 at 9:50 AM
    waahahaha
    aku jadi warganegara ESP
    ic kaler lain weih..
    eeehehehehe
  4. Anonymous March 10, 2009 at 10:57 AM
    Aku orang italy wei..hahahaha...no 3 pon jadilah..lepas ni aku nk panjat Everest plak..
  5. Anonymous March 25, 2009 at 9:33 AM
    bel..ko cukor misai eh!

Something to say?