Chat Skype

By Yazid Umar
Inilah Skype, tempat GengJamban berkumpul bercerita bergurau senda. dan bermanja-manja.
Dari senarai yang ada, itu lah yang biasa... Kesemuanya bekerja dan 'bergaji'.. Dari pagi waktu bekerja 'on' hingga petang habis bekerja 'off'...

Bemacam kisah ada di sini.. antaranya:

Siapa sangka rupa-rupanya jenama PADINI adalah kombinasi nama antara 2 manusia iaitu Taipanz (PAN) dan Zainudin (DIN: menjadi PADINI...


Gabungan terjadi kerana mereka berdua ini ada hubungan yang membimbangkan... "aku muskil sungguh"


Bahaya jika ianya diteruskan.. siapa yang hendak jadi ibu dan siapa yang hendak jadi bapa? Dua-duanya berpedang tidak bersarung... Ish..!!

Di dalam skype ini jugak ada macam-macam perangai. Kalau kena usik tak tahan.. keluar lari, merajuk konon dan adalah yang memujuk dengan 'added' semula.. Yang rajin buat macam itu Dazz, keluar masuk.. keluar masuk.. Ish..!!

Dalam sehari mesti ada.... Ari ni ajer dah mau 6 7 kali... Letih meng'added'


Yang ini lagi satu, hal Din jugak.. asyik lapo aje. Bila dah makan.. berak.. makan berak, makan berak.. itulah Din.


Ini Mia.. jangan diusik.. garang tu boleh berubah jadi ..... hehehe...

Walau apa pun seronok bercerita, berbual dan bermanja-manja di Skype, macam-macam icon boleh kita jumpa.. tongging ada... gelak golek-golek ada, dan yang best kriativiti dorang membuat simbul.. Tengok ajerlah apa dia tu...

Inilah Skype tempat kita berkumpul dan bercerita... (kadang-kadang mengumpat..)
Terima kasih semua sudi berkumpul di sini..
 

5 comments so far.

  1. Anonymous July 4, 2008 at 4:38 PM
    Inilah Skype tempat kita berkumpul dan bercerita... (kadang-kadang mengumpat..beegaduh dan saling memaki antara 1 same shrill muekekek)
  2. Unknown July 5, 2008 at 10:44 AM
    ape lak aku kuat majuk..
    aku xmajuk..
    dorang tu yg jht.
    aku tau la aku paling comeii kt situ.. :kelip
  3. Nsem Man July 6, 2008 at 8:15 AM
    ar urr ee em lala
  4. twistiesgurl July 6, 2008 at 2:18 PM
    aku xde pon...
    haha...
    (oo..aku kursus time ni)
    rindu korang..
  5. Anonymous July 8, 2008 at 9:09 AM
    argghhhh sume ni org gilakkk....

Something to say?